to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

6 sie 2011

kolekcja

Chwaliłam się już kiedyś że mam fioła na punkcie dodatków? Zbieram paski, torebki, kapelusze, kolczyki, wisiorki, korale, broszki i kamizelki, kiedyś gromadziłam też krawaty. Butów z powodów zdrowotnych mam relatywnie niewiele.
Szczególną namiętnością darzę jednak apaszki. Niektóre są jak obrazy, albo grafiki, aż nie wiadomo jak je nosić żeby wydobyć ich walory. Mam takie malutkie do butonierki, ogromne chusty, szaliki i ludowe szalinówki.
Dzisiaj spadło mi z regału pudło z nimi trochę poprzeglądałam. Kiedyś muszę koniecznie obfotografować co ciekawsze eksponaty.








    Edward jak zwykle przystojny- to jest dopiero model. Nie marudzi nie kręci się, zawsze uśmiechnięty:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga