to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

27 paź 2011

wrzesień/październik 1

ostatnich  kilka tygodni spędziłam nad wyraz iintensywnie więc nie miałam czasu na obróbkę zdjęć. ale postanowiłam to nadrobić. na początek Global Commonication Festiwal w Elektrowni





































































































 



















 w następnym poście kolejny weekend...

1 komentarz:

  1. Witam!
    Chciałbym z Panią omówić kwestię wykorzystania jednego z pani zdjęć, gdzie obie strony mogłyby coś zyskać z tej ekspozycji. Bardzo proszę o odpowiedź na maila:
    krzysztow@poczta.onet.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga