to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

4 sty 2012

OCENY!


Dla niezorientowanych: Jestem w szkole jutro od 7:10 do 8:45 i w poniedziałek (deadline) od 7:10 do 10:35 i od 12:45 do 14:20. W te dwa dni trzeba wszystko załatwić!


Obowiązkowe tematy dla 2tb z technik to:
gr1
Oświetlenie - górne, boczne, dolne itp tzw. dzbanek
Panorama
Martwa błyszcząca
Martwa matowa
Martwa mieszana
Kompozycja statyczna i dynamiczna
Ćwiczenia do zaliczenia :
Rama w pejzażu miejskim
GO
gr2
Parki i ogrody w mieście
Kompozycja: złoty podział, trójpodział, skos, centralna, spirala
Pejzaż miejski
Oświetlenie - górne, boczne, dolne itp tzw. dzbanek
Martwa błyszcząca
Martwa matowa
Martwa mieszana *jeśli była bo nie pamiętam

WYDRUKI 20x30 na po feriach.


Praca domowa dla poprawiających się to :
Czy ktoś jeszcze, a jeśli tak to kto produkuje aparaty fot. tradycyjne.
Dla niektórych : Recenzja dowolnej wystawy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga