to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

28 maj 2012

Świeto Niezapominajki

W prowadzeniu bloga pożądana byłaby systematyczność i regularność, tymczasem ja jak zwykle z tygodniowym opóźnieniem. W przyszłym miesiącu zakładam internet żeby nie musieć jeździć przez całe miasto do rodziców. Może wtedy uda mi się wrócić na łono działalności internetowej.
Tymczasem zaległe Święto Niezapominajki












































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga