to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

25 lut 2013

Fashion... is not my passion:)

Do Uliczki Tradycji zostało wprawdzie pół roku ale ja kolekcjonuję elementy retro przez cały rok. Dzisiaj za powalającą kwotę 60 groszy kupiłam turban. Stały się modne gdzieś na początku lat 30, potem wróciły w 50 albo 60. Mój to turban firmy Kangol istniejącej zresztą do dziś, a powstałej w latach 30 znanej głównie z beretów i kaszkietów. Po metce sądząc (oraz śledztwie w necie) mój wynalazek pochodzi gdzieś z późnych lat 50.



Robiąc to zdjęcie doszłam do wniosku że szafiarki to ze mnie nie będzie, chyba że ktoś mi zrobi make up i zdjęcie, zresztą nie robię więcej autoportretów przy sztucznym świetle, wyglądam fatalnie.

To sam turban. Broszka pochodzi prawdopodobnie sprzed samej wojny, szkoda że mi kasy nie starczyło bo facet na targu staroci miał dwie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga