to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

21 lut 2013

Portrety lata 30 i 40

Obiecywałam że powoli będę skanować fotografie z mojej kolekcji. Dzisiaj trochę starsze ale wszystkie z Radomia z atelier Buszackiego i Sybilskiego.


Mojej Kochanej Irce - Stasia  Radom dn. 8/X 1928

Kochanej małej Jadziuni od Jadźki  Jedlnia (?) 26.8.31r

 Jedynemu w świecie Władeczkowi Renia Radom dn. 8 XI 43r

 Radom 23.III.44 Kochanej Oleńce Zochna





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga