to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

4 lut 2013

Wianek na Walentynki

Dzisiaj coś dla tych, którzy mimo wszystko lubią serduszka i słodkie ozdoby na drzwi. Starałam się nie przesłodzić. Rzadko dzielę się przepisami na moje wyroby ale dzisiaj jakoś mam dobry humor więc publikuję kolejne etapy:)


  Najpierw wycinamy serduszka



 Na sam wianek wystarczy karton A3 pocięty w paski

 Kleić można klejem biurowym ale ja wolę klej na gorąco bo szybko schnie co przy takiej ilości elementów jest dość istotne.




Tak wygląda gotowy wianek
 Doklejamy serduszka i możemy go powiesić na przykład na drzwiach:)



 Na głodniaka nie pracuję więc pieczone kartofle o w pół do pierwszej w nocy to sympatyczne urozmaicenie:)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga