to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

12 mar 2013

Żonkile

Niech już będzie ta wiosna!!! Przeciekają mi ostatnie zimowe buty, w Lidlu nie mogę oderwać oczu od sałaty, nawet kupiłam na targu pierwsze rzodkiewki co zważywszy na aurę skończy się dzikim uczuleniem na nawozy i inną chemię która pozwoliła im tak szybko wyrosnąć... Na pocieszenie zrobiłam sobie skrzynkę z żonkilami. Stary wzór z dekoracji szkolnych mojej mamy ( http://jolenta-bibulka.blogspot.com/ ) w nowej odsłonie.






Będę dzisiaj miła i  pokażę proces twórczy











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga