to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

25 cze 2013

Tryumf roślinności

Stare miasto zostało opanowane przez roślinność, zwłaszcza te kilka zaniedbanych ruin, których jeszcze nie zburzono. Kiedyś robiłam zdjęcia tego typu niemal codziennie ale ostatnio zaniedbałam te zaklęte rewiry, myślę że muszę wrócić do starych serii, póki to jeszcze możliwe.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga