to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

29 sie 2013

Air show

Co charakteryzuje fotografów, którzy byli na Air Show? Opalenizna! Minął prawie tydzień a mnie jeszcze skóra szczypie. Zrobiłam tyle zdjęć że uporanie się z nimi zajęło mi trochę czasu- oto efekt.









Zlin Z-526AFS - solista grupy Żelazny



 Mi 24
 Mi 24                                                                           Bell Cobra TAH-1F






  MiG-29 A/UB Fulcrum

Aw 149


F16


Su 27
 SH-2G Seasprite
Wings of Storm

C-27J Spartan

Apache



Baltic Bees
Baltic Bees                                                                   Rafale


Apache
 F16 + Apache
 Apache
 F16
 AH 64D Apache
 Su 22 M4 Fitter




Orliki

F16
Patrouille Suisse
F16



Patrouille Suisse (F-5E Tiger II x6)


Rafale


Iskra

Ił-76
Midnight Hawks

Mi 24
M28 Bryza
F16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga