to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

20 sie 2013

Ogródek

Spędzam pierwsze lato w moim mieszkaniu, w zeszłe z powodu remontu tylko tu rezydowaliśmy od czasu do czasu jak się nam nie chciało iść na Piętnastolecie z Czarnego albo Szkapy:)
Okazało się że pseudo balkonik w kuchni jest idealną miejscówka dla wszelkich ziół i przypraw, więc całe lato mam na parapecie świeży szczypior, bazylię, miętę a nawet poziomki, specjalnie dla kota kupiłam też kocimiętkę, którą obwąchuje nocami. Zdjęcia powstawały przez całe lato dlatego widać np. cebule w rożnych fazach wzrostu... na koniec mój bukiet na Święto Matki Boskiej Zielnej (15.08).
Jakoś ostatnio mam lekki wstręt  do komputera, dlatego rzadziej publikuje na blogach ale coś czuję że wraz z niechybnym rozpoczęciem roku szkolnego to se zmieni:)






 widok ogólny : lawenda, pietruszka, mięta, cebula (nie lubię szczypioru z czerwonej ale ładnie wygląda)


 to szare z przodu to lawenda ale coś mi mówi że w tym roku to raczej nie zakwitnie


 poziomka (lipcowa) rozmaryn do pieczonych kartofli i dymka na szczypior :)


 mięta do deserów i szafy oraz moja żaba termometr (ma żle narysowaną skalę ale bardzo ją lubię)


poziomki (codziennie przynajmniej 2)


 bazylia do wszystkich moich tart i sałatek i ulubiony rozmaryn


szczypior do jedzenia i cebula... do ozdoby :)

 kocimiętka dla kota :D

 goryczka RIP (nie dla kota ale i tak ją zniszczył), kwiaty poziomki

lubczyk do rosołu i na miłość :)


bukiet na MB Zielną

ps. większość doniczek pochodzi z wystawki (ktoś się przeprowadzał i likwidował piwnicę)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga