to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

1 kwi 2014

Sekrety 2

Postawiłam sobie za punkt honoru dokończyć serię Sekretów.

Przypominam ideę : Każdy z nas ma jakiś sekret, jakieś małe, schowane "coś" o którym nikt nie wie, jakiś drobiazg, drobinę z którą nie potrafimy się rozstać. Jednocześnie lubimy zagłębiać się w sekrety innych, np. chodząc z psem wieczorem lubimy rozglądać się po oknach bloków i wymyślamy historie mieszkańców.

tu poprzednie: http://cannon-cat.blogspot.com/2013/01/sekrety.html


Dzisiaj pudełko pełne sekretów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga