to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

19 wrz 2014

Fama 1 Warszów i Parada

Ostatnie tygodnie były dość intensywne, dopiero uszkodzenie strun głosowych (kto mnie zna ten wie, że zakaz mówienia to dla mnie największa kara) i tygodniowe zwolnienie dało mi szansę na nadrobienie zaległości.
Podzieliłam zdjęcia z Famy na kilka części żeby ułatwić oglądanie. Miłego wspominania :)


Zajęcia z optyki na Warszowie































Zabawki z kartonu - Warszów


































Miasteczko LNG - Warszów










 Parada! Fama na gazie :)



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga