to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

10 lis 2010

relikwie

każdy z nas ma jakieś magiczne, tajemne pudełeczko, w którym przechowuje swoje skarby- rzeczy zupełnie niepotrzebne, czasem kuriozalne i dla innych zupełnie bez znaczenia- pamiątki.
nie jesteśmy w stanie pozbyć się niektórych z nich i tylko nasza tajemnicą jest zagadka kultu jakim je otaczamy. nawet jeśli opowiadamy komuś o nich nigdy do końca nie wyjawiamy ich tajemnicy. każdy człowiek do życia potrzebuje tlenu, wody, pożywienia i kilku swoich sekretów- własnych spraw i tajemnic. uważam że największą zbrodnią jest wymaganie od partnera, przyjaciela, rodzica, pracownika itp. pozbycia się tajemnic, zresztą jest to rzeczą niemożliwą i stawiający to wymaganie nigdy nie będzie usatysfakcjonowany do końca. chwała Bogu jeszcze nikt nie zbudował maszyny do czytania w myślach.



ps. ja tej myszy nie zabiłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga