to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

22 wrz 2011

dawno temu...2

doskanowałam jeszcze kilka zdjęć, tym razem rodzinnych. chyba na razie mam dosyć, resztą się pochwalę jak odpocznę od skanera:)


tzw "ciotka z ameryki" czyli teściowa nr. 1 mojego pradziadka z prawej jej wnukowie

 bracia mojej babki
 pradziadek z pierwszą żoną z prawej jego kumple z wojska

 bracia pradziadka obaj długo nie pożyli dzięki zamiłowaniu do wojaczki

 z plewej pradziadek z prawej jego syn

 wuj Maciej (brat pradziadka) fotograf- podobnie jak ja lubował się w autoportretach



 kumple pradziadka
 jakieś dziecko, nikt nie wie czyje
 znowu wuj Maciej (pozujący na intelektualistę)


kuzyni i prababka


żeby dobrze obejrzeć zdjęcie trzeba kliknąć prawym "pokaż zdjęcie" bo przeglądarka blogowa standaryzuje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga