to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

21 wrz 2011

dawno temu...

Inspirowana niedawną Uliczką tradycji postanowiłam zeskanować część mojej kolekcji zdjęć. Część o rodzina, część znalazłam po jakichś śmietnikach, kilka kupiłam.







 To pierwsze jest pocztówką a to drugie według stempla pochodzi z Detroit





 Liceum Marii Gail. Z tyłu między innymi jej autograf, ale nie wiem która z pań siedzących po środku to ona.







 Ta z lewej to podobno jakaś kuzynka, wiem tyle że nie dożyła pełnoletności.

 Z tyłu adnotacja "pożegnanie lata"



To pokazuję jako przykład dość kiepskiego retuszu (wyszczuplenie w pasie) bez PS też się dało:)

 Prababki Zofia i Helena (zwana "piękną Heleną")


Bracia pradziadka i jego teściowa nr. jeden (z trzech) z wnukami (przyrodnimi braćmi mojej babki).

Więcej zdjęć zeskanuję kiedy będę miała więcej czasu, bo to jednak trochę pracochłonne zadanie.

 To ja na uliczce. Mam mieszane uczucia czy odnalazłabym się w tamtych czasach:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga