to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

2 kwi 2012

Lekcja muzealna

Dzisiaj młodzież z 2c zapoznała się z dwiema wystawami - rzeźbą Mieczysława Waltera i wystawą  Rysować, malować autoportret, to znaczy opowiadać o sobie. Lekcje muzealną przeprowadził osobiście kierownik Muzeum Sztuki Współczesnej pan Mieczysław Szewczuk.
Według mnie było bardzo ciekawie, musimy odwiedzać muzeum i inne placówki kulturalne częściej:) zwłaszcza że wiosna przyszła i pogoda będzie coraz ładniejsza (wbrew temu co się działo wczoraj w skansenie).





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga