to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

7 kwi 2012

Wielka Sobota

Dziś wielka sobota, parafie prześcigają się w budowaniu najpiękniejszych i najciekawszych Bożych Grobów. Na Południu fontanna, na XIV leciu rozmnożyły się króliki, w Garnizonowym tradycyjnie żołnierze na warcie (co roku któryś głupio się śmieje na widok aparatu)...

 Parafia Dobrego Pasterza






 Parafia Matki Bożej Miłosierdzia



 Świętego Jana (Fara)



OO. Bernardynów


Święta Trójca


Kościół Garnizonowy

Parafia Chrystusa Nauczyciela (moja nowa parafia)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga