to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

11 cze 2012

Wystawa- Parapetówka

Zapraszam serdecznie na wystawę moich prac. Tytuł - "parapetówka" jest nieprzypadkowy ponieważ wydarzenie odbędzie się w moim prywatnym mieszkaniu.
Korzystając że jest jeszcze niezamieszkane i przed remontem postanowiłam wykorzystać wnętrze w celach wystawienniczych. Część prac już znacie z poprzednich wystaw, części nie pokazywałam w Radomiu. Tym razem chcę pokazać nie tylko fotografie.
Wystawa będzie czynna tylko trzy dni - w piątek wernisaż na który szczególnie zapraszam o 18:15, w sobotę i niedzielę zwiedzać można w godzinach od 12- 18 (w niedzielę za 5 min 18 wychodzę do kościoła).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga