to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

25 sty 2013

Red Flower DIY

Ciąg dalszy moich eksperymentów z plastikiem. Dziś kwiatek z butelki po odżywce do włosów. Zauważyłam że te miększe opakowania łatwiej się nadtapiają, tylko trzeba uważać żeby nie przypalić bo zmienia kolor i śmierdzi.


O ile w toczkach i większości małych kapeluszy wyglądam dość głupio, o tyle przekonałam się ostatnio do fascynatorów, o ile nie są zbyt wielkie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga