to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

21 mar 2013

Wianek z żonkilami

Siedziałam nad tym dwa dni ale skończyłam wreszcie, zamiast się bawić powinnam posprzątać mieszkanie bo mam taki "sajgon" że wstydziłam się dzisiaj kominiarzy wpuścić :/
Niby pospolite kwiatki a pojawiają się w wielu miejscach, są na przykład symbolem Powstania w Getcie Warszawskim http://www.jewishmuseum.org.pl/pl/cms/obchody/. Niedawno natknęłam się też na zdjęcie Salvadora Dali z żonkilami na wąsach:

Oto moja wersja:





Tu poprzednia wersja wiosennej inspiracji żonkilami: http://cannon-cat.blogspot.com/2013/03/zonkile.html




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga