to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

23 wrz 2013

Grzybobranie

W sobotę wybrałam się z rodzicami na grzyby do Żytkowic. Poza zebraniem mnóstwa maślaków z którymi rodzice męczą się od trzech dni obfotografowałam chyba co drugiego muchomora w lesie , oraz kilka innych lokalnych atrakcji. Przy okazji nazbierałam trochę materiałów do wyrobu jesiennych ozdób, które wkrótce pojawią się na pikczerfoticzer.blogspot.com.













 muchomory




 Panie Boże daj nam prawdziwka:)!























 na pocieszenie :)
























...... i żeby nie było że kupiliśmy pod dworcem :)


za to powinno się upier... ręce siekierą przy samej d... !!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga