to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

14 wrz 2013

Uliczka tradycji

Jak co roku Uliczka Tradycji jest jednym z niewielu wydarzeń na których daję sobie spokój z robieniem zdjęć, z prostej przyczyny- przebieram się a do wcielenia z lat 20 lub 30 cyfra nie pasuje. W tym roku fotografowałam jedynie pierwszego dnia, więc resztę zdjęć pozwoliłam sobie ściągnąć z internetu. Jeśli jeszcze jakieś znajdę, tudzież zostaną mi łaskawie dostarczone przez uczniów to je dołożę :)

 fot. radom.news.pl
fot. radom.news.pl


fot. Szymon Fotak Wykrota

fot. Resursa








 Powyżej panie nauczające fryzjerstwa w ZSS-O,SiU, oraz efekt ich pracy fot. KF-ja)





fot. Zbigniew Jurczak fotoksiazka.radom.pl








fot. Resursa


fot. Szymon Fotak Wykrota (więcej na cozadzien.pl)




























fot. Remek Sitek, Piotr Młynarczyk, Jarosław Kwiatkowski, Adrian Lament






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga