to ja

Moje zdjęcie
Nazywam się Karolina Falkiewicz Jestem artystą plastykiem (Wydział Sztuki Politechniki Radomskiej, ASP Kraków), artystą fotografikiem (ZPAF Kielce) i nauczycielem fotografii w technikum fotograficznym. Fotografuję, wycinam, rysuję, maluję twarze, animuję imprezy, robię dekoracje, scenografie, kolekcjonuję dziwne rzeczy, jeszcze dziwniejsze ubrania i starocie. Wszędzie jeżdżę na rowerze i mam rudego kota.

22 cze 2017

Pierwsza noc lata

Pierwsza noc lata, koniec najdłuższego dnia w roku. Oprócz pięknego zachodu słońca spotkała mnie przygoda sezonu. Korzystając z przedłużającego się wieczoru postanowiłam sfotografować wieczorny widok z nowego wiaduktu. Rozstawiłam się ze statywem, wcześniej przezornie przypięłam rower do barierki, zrobiłam dwa ujęcia... i nadjechała policja. Myślałam, ze chcą mi za coś mandat wstawić, albo mnie zobaczyli z aparatem i mają jakieś pytania. Oznajmili mi, że ktoś ich wezwał, bo zauważył na wiadukcie samobójczynię, czyli mnie! W pierwszej chwili myślałam, że sobie ze mnie żarty robią. Wtedy przyjechał kolejny radiowóz na sygnale, nieoznakowany samochód i po schodach wbiegło dwoje funkcjonariuszy w cywilu. Okazało się że rzeczywiście ktoś ich zaalarmował, że planuję skoczyć z wiaduktu. Plus za szybką reakcję policji, bo stałam tam może pięć minut, poza tym panowie byli bardzo mili, a ja dawno tak się nie uśmiałam. Niestety światło mi uciekło i będę musiała kiedyś powtórzyć ujęcia. Następnym razem założę kamizelkę odblaskową :)
Całe szczęście wcześniej udało mi się zrobić kilka udanych ujęć.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga